You are here:

Projektowanie podróży

Projektuj unikalne produkty, usługi i doświadczenia podróżnicze. Pomożemy ci ulepszyć istniejące oferty, zrealizować twoje pomysły lub opracować spersonalizowane innowacje turystyczne.
W drogę!

Wytyczaj nowe horyzonty

Damy ci mapę, z którą odkryjesz bliski i daleki świat na nowo – bardziej.

Experience travel – podróże z pasją

Mapa świata jest utkana z tysięcy białych plam – których wbrew pozorom nie ubywa. Wystarczy przesunąć horyzonty eksploracji w obszary dotąd marginalizowane. My pokażemy ci, jak organizować experience travel, czyli doświadczenia podróżnicze.

Experience travel cechuje pełne, intelektualne, zmysłowe i ruchowe zanurzenie się w ściśle określoną aktywność lub tematykę. Podróże skoncentrowane na doświadczeniu pozwalają dogłębnie odkryć i przeżyć to, co nas otacza, ponieważ są nastawione na kontekstowe poznawanie miejsc, historii, ludzi, kultury, natury lub empiryczne uczestnictwo w danych czynnościach, stymulujące wzrok, słuch, dotyk, smak, węch, pamięć, wyobrażenia i kreatywność.

Experience travel uwzględniają różne dziedziny zainteresowań i formy spędzania czasu w drodze. Mogą być one nastawione na poznawanie świata, rozwój osobisty, praktykowanie hobby, przygodę, sport. Podróże tego typu są rozwiązaniem zarówno dla miłośników windsurfingu czy trekkingu, pasjonatów sztuki, historii bądź etnografii, osób, które chcą wniknąć w miejscową kulturę i życie lokalsów lub praktykować na szlaku techniki uważności czy też doskonalić warsztat malarski albo kulinarny.

Experience travel są dla ludzi, którzy nie przepadają za powierzchownym zwiedzaniem i zaliczaniem atrakcji, a zamiast tego chcą szczerze odkrywać, dowiadywać się więcej, próbować nowych rzeczy, wsiąkać w dane miejsca, nawiązywać znajomości z osobami o podobnych zainteresowaniach, a także przekuwać nabyte doświadczenia w istotne inicjatywy osobiste, społeczne lub biznesowe. To podróże, które relaksują, bawią, uczą, rozwijają – i za sprawą wielowymiarowej aktywizacji ciała i umysłu, skupionej na jednym tylko aspekcie, ujętym w przemyślany storytelling, stają się naprawdę niezapomniane.

Co obejmuje projektowanie experience travel?

Projektowanie innowacji w obszarze experience travel obejmuje ulepszenie istniejących lub tworzenie nowych produktów i usług turystycznych: wycieczek, mikrowypraw, szlaków, atrakcji, miejsc docelowych, wydarzeń, obiektów infrastruktury turystycznej i propozycji aktywności, które są nastawione na pogłębione doświadczenie podróżnicze. Proces projektowy obejmuje kilka etapów:

  • Audyt zerowy – wstępne rozpoznanie sytuacji, celów, możliwości, szans, zagrożeń, zasobów
  • Badania – desk research, terenowe, trendowe, foresightowe i inne pozwalają poznać określone zagadnienia, obszary działania, potrzeby i oczekiwania odbiorców, otoczenie rynkowe, czynniki rozwoju
  • Ideacje – wskazanie sposobów zmiany w danych obszarach lub generowanie pomysłów na innowację, która wchodzi następnie w fazę prototypowania, testowania i doskonalenia
  • Wdrożenie – opracowanie i realizacja strategii wdrożeniowej mogą objąć np. sporządzenie dokumentacji, programów wycieczek, materiałów informacyjnych, promocyjnych i innych składowych oferty oraz opublikowanie ich w wybranej formie (w ramach usługi asystenta turystycznego zapewniamy wsparcie wdrożeniowe i pomoc w codziennym zarządzaniu produktem turystycznym)
  • Utrzymanie i rozwój – audyty powdrożeniowe pozwalają zweryfikować funkcjonowanie innowacji i ulepszyć ją w odpowiedzi na aktualne warunki i oczekiwania odbiorców

Każdy projekt jest unikalny, wymaga indywidualnego rozpatrzenia i doboru optymalnej strategii działania. Pracujemy nad nim kompleksowo, zapewniając touroperatorom, biurom promocji regionów, instytucjom kultury, zarządcom atrakcji, firmom z branży HoReCa i pokrewnym pełne wsparcie badawcze, koncepcyjne, redakcyjne, asystenckie i koordynacyjne.

Czy to dla ciebie?

Skorzystaj z projektowania doświadczeń podróżniczych, jeżeli:

  • Chcesz zbudować przewagę konkurencyjną w branży turystycznej
  • Szukasz pomysłów na wyjątkowe produkty i usługi turystyczne: wycieczki, wyprawy, spacery, szlaki, miejsca docelowe, POI, hotele, restauracje i inne
  • Prowadzisz interesujące warsztaty, muzeum, rzemieślniczą manufakturę albo inny biznes i planujesz rozwinąć ofertę pod potrzeby turystyki
  • Pragniesz w oryginalny i etyczny sposób promować regiony, miasta, wsie, lokalne dziedzictwo, kulturę, zwyczaje, historię, przyrodę, atrakcje, aktywności
  • Chcesz zrozumieć prawdziwą istotę danego miejsca albo zjawiska oraz umożliwić turystom i mieszkańcom jego pogłębione doświadczanie poprzez zaangażowanie zmysłowe, intelektualne i ruchowe
  • Dostrzegasz niewykorzystane nisze lub problemy i wyzwania, na które możesz skutecznie odpowiedzieć

Zaufali nam